یاسین جونیاسین جون، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
بابا یاسربابا یاسر، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آقایاسین

جمعه بعد امتحانات

1393/11/11 22:34
نویسنده : مامان یاسین
379 بازدید
اشتراک گذاری

 

این یک ماهی که من امتحان داشتم یاسین جونم خیلی اذیت شد.

خیلی آقابود اصلا مامان و اذیت نکرد ..منم بهش قول دادم جبران کنم تموم شد امتحانات.

این همون جمعه بعد امتحان بود که من ویاسین برای اومدنش لحظه شماری میکردیم واقعا خسته بودیم و دلمون تفریح میخواست.

ازشانس خوبمون هواهم خیلی خوب بود.جای همه ی دوستان خالی..

 

 


 

البته پسرم گفتم هوا خوبه اما نه تا این حد

میگفت بستنی اونم نعمت به خاطر باب اسفنجی...

حریفش نشدم که نگیره

بچه جون زمستوووونه

زمستوون

 

پسندها (4)

نظرات (2)

آریا، مامانی و بابایی
12 بهمن 93 12:05
خسته نباشید انشاالله نمره های خوبی گرفته باشد
مامان یاسین
پاسخ
ممنون خانمی خداروشکرخوب بود
مامان فاطمه مامان نیکان
18 بهمن 93 10:57
عزیزم نمره های خوب در انتظارته من مطمئنم.مادر نمونه
مامان یاسین
پاسخ
ممنونم دوست عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقایاسین می باشد